Henkel bliżej natury

opublikowano: 24-02-2019, 22:00

Moda na naturę dociera do rynkowych gigantów. Niemiecki potentat branży FMCG ogłosił niedawno, że planuje rynkową premierę nowych produktów do pielęgnacji włosów.

Postawi na naturalne składniki, żeby ożywić słabnącą sprzedaż. Receptura nowych produktów do włosów koncernu będzie bazować m.in. na olejach tłoczonych na zimno. Na rynku wkrótce pojawi się znana w Europie marka Schauma, ale w nowej odsłonie — szampony będą promowane jako wegańskie. Pojawi się też marka produktów do pielęgnacji włosów OnlyLove. Na liście pomysłów jest też linia produktów profesjonalnych dla salonów fryzjerskich — Authentic Beauty Concept.

1646e18c-8c31-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Biznesu po godzinach
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE
Puls Biznesu po godzinach
autor: Marcin Goralewski
Wysyłany raz w tygodniu
Marcin Goralewski
Newsletter, który pozwoli odpocząć od codziennych newsów. Sylwetki ludzi biznesu, trendy, reportaże i podcasty
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu