Hipermarkety się promują

MZ
23-04-2007, 00:00

W 2006 r. dziesięć największych sieci handlowych wydało na reklamę prawie o 111 mln zł więcej niż w 2005 r. Najwięcej w telewizjach — prawie 7,8 mln zł (o 1,4 mln zł więcej niż w 2005 r.). Radia zarobiły na sieciach handlowych 1,4 mln zł, gazety — 2,4 mln, magazyny — 2,2 mln, ale te sumy niewiele wzrosły od poprzedniego roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MZ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Hipermarkety się promują