Hugo Boss oczekuje poważnego impulsu z Azji i Internetu

Tadeusz StasiukTadeusz Stasiuk
opublikowano: 2019-03-07 15:21

Niemiecki dom mody Hugo Boss oczekuje w 2019 r. szybszego wzrostu zysku operacyjnego w porównaniu z dynamiką wzrostu przychodów. Spodziewa się też silnego impetu w swoim biznesie online w Azji, donosi Reuters.

Znany ze swoich eleganckich męskich garniturów, Hugo Boss wprowadził bardziej casualowe i sportowe stroje, które przyciągną młodszych klientów i sporo zainwestował w ofertę online, po tym, jak kilka lat temu zdecydowano się na wprowadzenie innowacji.

Garnitury Hugo Boss
Garnitury Hugo Boss
Fot. REUTERS/Valentyn Ogirenko/FORUM

Jeden z potentatów rynku modowego spodziewa się wysokiego, jednocyfrowego wzrostu zysku operacyjnego w 2019 r. i średniego, jednocyfrowego wzrostu sprzedaży skorygowanej o wahania kursowe.

Choć inwestorzy obawiają się spowolnienia popytu na dobra luksusowe, głównie z uwagi na spowolnienie gospodarczej w Chinach, ale Hugo Boss prognozuje "mocny wzrost" w regionie Azji i Pacyfiku.

Firma zapowiedziała, że oczekuje silnego, dwucyfrowego wzrostu w działalności online, po tym, jak po raz pierwszy osiągnęła sprzedaż w wysokości 100 mln EUR w 2018 r