Humanic szuka powierzchni

AYA
opublikowano: 15-05-2007, 00:00

Leder & Schuh International, z siedzibą w austriackim Grazu, zajmuje się detalicznym handlem obuwiem i modnymi dodatkami. Spółka plasuje się na 6 miejscu w Europie z takimi markami, jak: Corti, Dominici, Humanic, Jello I Shoe 4 You. W 2006 roku zwiększyła obrót o 8,9 proc., do 406 mln EUR. W 2006 roku firma otworzyła dwie placówki w Polsce (z marką Humanic) — w Galerii Krakowskiej oraz w łódzkiej Manufakturze. Na rok 2007 i kolejne lata zaplanowano dalszą ekspansję na polskim rynku. Poszukiwane są atrakcyjne lokalizacje.

— Zdecydowanie preferu- jemy powierzchnie od 500 mkw., położone w dobrych centrach handlowych — mówi Rainer Kundörfer, członek zarządu Leder & Schuh International.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy