Idea Bank przeszkoli przedsiębiorców w realu

opublikowano: 07-11-2014, 00:00

Firmom spodobały się darmowe treningi biznesowe. Idea Bank rozszerzy więc działalność edukacyjną.

Kilka miesięcy temu Idea Bank uruchomił darmowy program edukacyjny dla przedsiębiorców, w ramach którego specjalnie do tego celu zatrudniony zespół przeprowadza indywidualne treningi przez telefon. W tym czasie bank przeszkolił ponad 1200 przedsiębiorców, którzy odbyli ponad 3 tys. sesji treningowych. W związku z takim zainteresowaniem bank postanowił rozszerzyć działalność szkoleniową i stworzył Szkołę idealnego biznesu, czyli regularne szkolenia, które będą się odbywać jeden albo dwa razy w tygodniu, w największych miastach Polski.

— Do tej pory nasze treningi odbywały się wyłącznie telefonicznie. Podczas wstępnego wywiadu poznajemy przedsiębiorcę, dowiadujemy się szczegółów na temat jego biznesu. To pozwala nam ocenić prowadzoną działalność i przygotować specjalny raport z analizą SWOT. Ten etap obecnie będzie przebiegał tak samo. Różnica jest taka, że przedsiębiorca będzie mógł sam zdecydować, czy po wywiadzie woli odbyć sesje treningowe telefonicznie, czy spotkać się z nami bezpośrednio. Nie rezygnujemy ze słuchawki, nasze wsparcie będzie przebiegać dwutorowo — tłumaczy Andrzej Koman, kierownik zespołu trenerów biznesu Idea Banku.

Sesje treningowe podzielono na trzy moduły. Pierwszy jest związany z umiejętnościami autoprezentacji i sprzedaży, drugi dotyczy płynności finansowej, a trzeci zarządzania finansami osobistymi. Bank chce, by z treningów korzystało ok. 1,5 tys. przedsiębiorców miesięcznie.

— Nie bez powodu chcemy też dobierać uczestników szkolenia w taki sposób, aby byli do siebie jak najbardziej podobni np. pod kątem branży czy wielkości firmy. Zależy nam, żeby w Szkole idealnego biznesu znalazły się elementy networkingowe, które pomogłyby stworzyć społeczność, będącą platformą wymiany doświadczeń, a nawet nawiązywania współpracy między firmami — mówi Dariusz Makosz, członek zarządu Idea Banku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu