IDH stworzy nową Bileterię.pl

Grzegorz Nawacki
opublikowano: 2010-08-30 09:57

Upadek serwisu będzie kosztował grupę zmierzającą na NewConnect 0,5-1 mln zł. Ale jej to nie zraża.

Od kilku dni Bileteria.pl, jeden z największych internetowych serwisów sprzedających bilety na wydarzenia kulturalne, nie działa. To efekt problemów finansowych spółki przejętej kilka miesięcy temu przez Internetowy Dom Handlowy (IDH).

— Przejmując grupę Stereo, wiedzieliśmy o problemach Bileterii, ale ich skala nas zaskoczyła. Spółka była fatalnie zarządzana, w 2009 r. miała 2,5 mln zł obrotów i 0,8 mln zł straty, a łączne zadłużenie sięga 3,5 mln zł. Ale większość to efekt zakwestionowanych przez nas transakcji między spółką, a osobami współpracującymi — mówi Dariusz Leśniak, szef rady nadzorczej IDH.

Współpracownicy, po tym, jak Bileteria została przejęta przez IDH, postawili nowemu właścicielowi twarde warunki. IDH odmówił, więc ci odeszli, paraliżując serwis.

O sytuacji w spółce czytaj więcej w poniedziałkowym wydaniu "Pulsu Biznesu".