Influencer pomoże sprzedać

Media tradycyjne coraz rzadziej wpływają na decyzje zakupowe odbiorców.

Media tradycyjne coraz rzadziej wpływają na decyzje zakupowe odbiorców. To social media pomagają skutecznie dotrzeć z komunikatem do niemal każdego. Jak wynika z Raportu Docplayer „Rola blogerów i youtuberów we współczesnym świecie”, już blisko połowa polskich internautów przed nabyciem produktu bądź skorzystaniem z usługi szuka najpierw opinii na jej temat w sieci.

W ciągu ostatnich kilku lat mocno wzrosła popularność tzw. influencer marketingu. Jego tajniki 22 marca o godz. 19 w łódzkim Idea Hubie, ujawni Magdalena Urbaniak, specjalistka do spraw public relations, odpowiedzialna za budowanie marki Brand24. Odpowie między innymi na pytania: kim jest influencer i jak go znaleźć oraz jak przygotować kampanię, która będzie skuteczna, i czy warto budować długofalowe relacje z liderami opinii również poza nią. Udział w warsztatach jest bezpłatny, ale liczba miejsc ograniczona.

Zapisywać się można pod linkiem: https://293055-84.evenea.pl/ i adresem drewnowska@ihub.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Influencer pomoże sprzedać