ING Bank Śląski spełnia wszelkie warunki, by zaproponować najbogatszym klientom kompletną ofertę private banking.
Oferta private banking ING BSK obejmuje m.in.:
- otwieranie i prowadzenie bieżących rachunków złotowych (Konto z Lwem Private Banking) i dewizowych oraz otwartych kont oszczędnościowych (OKO),
- realizację lokat, zarówno złotowych, jak i dewizowych:
- obsługę w zakresie m.in.: przyjmowania i realizacji zleceń płatniczych, zarówno złotowych, jak i dewizowych, telefonicznego udzielania informacji o stanie konta oraz o wszelkich operacjach na rachunku, realizacji zleceń i dyspozycji przesyłanych telefaksem, przewalutowywania środków — z możliwością negocjacji kursów, kart płatniczych VISA (Electron — debetowa, Electron — kredytowa, Classic — charge), Eurocard/MasterCard (Maestro — debetowa, Gold — charge) oraz American Express (classic, Gold i Platinum),
- różnego typu kredyty — od limitu zadłużenia w rachunku bieżącym, poprzez pożyczki odnawialne do kredytów celowych uwzględniających specyfikę tego segmentu klientów,
- gwarancje bankowe (w tym także gwarancje przetargowe),
- otwieranie i prowadzenie rachunków powierniczych,
- kupno bonów i obligacji skarbowych na rynku pierwotnym,
- kupno i/lub sprzedaż na rynku wtórnym bonów i obligacji skarbowych o różnych terminach zapadalności na rynku międzybankowym,
- kompleksowe usługi brokerskie oferowane poprzez Dom Maklerski ING Securities na rynku kapitałowym,
- zarządzanie portfelami inwestycyjnymi, wspólnie z ING Investment Management (Polska), które oferuje możliwość wyboru spośród pięciu standardowych pakietów zarządzanych na zlecenie lub strategię indywidualną sformułowaną na podstawie specyficznych preferencji klienta,
- bezpłatne ubezpieczenie NNW w ramach Konta Private Banking.
- pośrednictwo w nawiązaniu kontaktu z innymi firmami Grupy ING zarówno w Polsce, jak i między jednostkami zagranicznymi, działającymi w ramach ING Global Private Banking, mogącymi w określonych sytuacjach świadczyć usługi na rzecz klientów Private Banking ING Banku Śląskiego.
Podstawą kontaktów klienta z bankiem jest osobisty doradca, który teoretycznie jest pod telefonem przez całą dobę. Ogromnym plusem ING Banku jest multikanałowość dostępu tak do rachunków inwestycyjnych, jak i konta. Już nie w samym internecie siła, ale dodatkowo klient banku może dobrać się do swoich pieniędzy (a przynajmniej do informacji o nich) przez telefon (standard), komórkę i WAP czy SMS.
