Instagram zmienił logo

ŁO
14-05-2016, 14:32

Popularna aplikacja należącą do społecznościowego giganta Facebooka przeprojektowała swoje klasyczne logo.

Instagram zrezygnował z grafiki przedstawiającej stary aparat fotograficzny i postawił na minimalistyczny styl. Firma wprowadziła także zmiany w interfejsie użytkownika w aplikacji mobilnej, który jest teraz jaśniejszy i prostszy. Układ, menu, funkcje i filtry pozostały bez zmian.  

„The Wall Street Journal” sprawdził opinie użytkowników na temat tej zmiany i stwierdził, że decyzja podzieliła fanów aplikacji. Część osób nawołuje w mediach społecznościowych do powrotu do dawnego logo.  

Instagram jest aplikacją służącą do publikowania zdjęć, którą Facebook kupił kilka lat temu płacąc 1 mld USD. Pod koniec poprzedniego roku Instagram pochwalił się, że przebił barierę 400 mln użytkowników, co jest wynikiem znacznie lepszym od Twittera.  

Facebook otworzył aplikację dla reklamodawców i w lutym poinformował, że zebrał ich już 200 tys.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Instagram zmienił logo