Firma wybiera się na giełdę po pieniądze na rozwój i akwizycje. Poważnie rozważa emisję niepubliczną.
Z dnia na dzień kolejka na giełdowy parkiet jest coraz dłuższa. Według informacji „PB”, poważnie o debiucie myśli Integer.pl, krakowska spółka specjalizująca się w kolportażu przesyłek reklamowych dla dużych sieci handlowych.
— Wprowadzenie spółki na GPW uważam, za naturalny krok w rozwoju. Mamy strategię, którą planujemy realizować dzięki środkom z emisji skierowanej do inwestorów giełdowych — zapowiada Rafał Brzoska, prezes Integer.pl.
Debiut na giełdzie przewidywany jest na przyszły rok.
— Najpierw przekształcimy firmę ze spółki z ograniczoną odpowiedzialności w akcyjną. W pierwszym kwartale przyszłego roku chcemy rozpocząć prace nad prospektem, a ofertę przeprowadzić pod koniec drugiego kwartału 2007 roku. Rozważamy scenariusz przeprowadzenia oferty niepublicznej — dodaje szef firmy.
Nie ujawnia jej wartości, ale zapowiada, że będzie składać się jedynie z akcji nowej emisji, a dotychczasowi udziałowcy nie zamierzają zmniejszać stanu posiadania.
— Jesteśmy jednym z większych podmiotów działających na rynku kolportażu bezadresowych i adresowych przesyłek reklamowych. Nasi klienci to największe sieci handlowe. Dynamika wzrostu w tym roku przekracza zdecydowanie nasz budżet. Dlatego nasze plany zakładają znaczące rozszerzenie dotychczasowej skali i profilu działalności, głównie o obsługę przesyłek adresowych. Planujemy również akwizycje — mówi Rafał Brzoska.
W 2005 r. Integer.pl wypracowała przychody na poziomie 31,5 mln zł oraz 2,4 mln zł zysku brutto. Spółka powstała w 1999 r. Udziałowcami są Rafał Brzoska i Krzysztof Kołpa, właściciel agencji reklamowej Fibra-Hallo.