INTELIGENTNY HANDEL - ZNAJDŹ KLIENTA W SIECI

opublikowano: 2012-11-12 11:08

W dzisiejszym świecie nowych technologii i oceanie możliwości zakupów internetowych możemy obserwować masową zmienność w zachowaniach konsumentów. W drodze do zakupu Internauci korzystają z wielu serwisów, kanałów i źródeł informacji. Pojawia się więc pytanie, jak skutecznie kierować komunikację do potencjalnego i zainteresowanego klienta, by jego droga zakupowa skończyła się właśnie u nas? Jaką rolę odgrywają w tej drodze media społecznościowe?

Wielokanałowość i złożona interakcja zmusza do ciągłej optymalizacji działań reklamowych, badania ich wpływu i skuteczności. Ważne jest śledzenie zachować klientów oraz prognozowanie, aby każda wydana na reklamę złotówka była wymierna.

Ale czy wiedząc o tym wszystkim, wiemy również, jakie znaczenie ma dla naszego biznesu technologia? Czy jej dynamiczny rozwój pomaga czy utrudnia w rozwoju biznesu? Jak go skutecznie wykorzystać i zostać rekinem biznesu?

Zapraszamy do udziału w debacie online w pb.pl już 22 listopada o godz. 10:00, w trakcie której będziemy dyskutować o roli marketingu interaktywnego w nowoczesnych firmach.

 

Spotkanie poprowadzi Mirosław Konkel - dziennikarz Puls Biznesu oraz Aleksander Miler z IBM Polska.

Zobacz nagranie debaty online i dowiedz się jak znaleźć klienta w sieci

 

 

Mirosław Konkel
Dziennikarz sekcji Biznes i Technologie w "Pulsie Biznesu". Wcześniej zajmował się głównie tematyką karierowo-pracową. Współautor, razem z Jackiem Santorskim, książki "Prymusom dziękujemy" z zakresu psychologii biznesu.

 

 

Aleksander Miler,
Dyrektor Sprzedaży w sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw, IBM

Absolwent wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Z branżą IT związany ponad 12 lat, głównie w obszarze systemów analitycznych klasy Business Intelligence oraz Hurtowni Danych. Doświadczenie zdobył pracując m.in. w firmach Winuel i Oracle Polska. Zarządzał również spółką IT specjalizującą się we wdrożeniach systemów CRM, Campaign oraz Marketing Management, a także rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw. Od dwóch lat pracuje w firmie IBM Polska, gdzie wcześniej odpowiadał za sprzedaż rozwiązań klasy Enterprise Marketing Management na terenie Polski, Litwy, Łotwy i Estonii, a obecnie pełni rolę Dyrektora Sprzedaży rozwiązań IBM w Sektorze Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

 

Obejrzyj inne debaty online z Ekspertami IBM dla MSP.

Pobierz raporty: