Inteligo ma ambitne plany

Beata Tomaszkiewicz
opublikowano: 2002-11-15 00:00

Do końca pierwszego kwartału przyszłego roku Inteligo, spółka detaliczna PKO BP, zamierza pozyskać 250 tys. klientów i 800 mln zł depozytów. Obecnie Inteligo ma 180 tys. klientów, którzy zdeponowali na swoich kontach 440 mln zł.

— Około 40 tys. nowych klientów pozyskamy dzięki przejęciu od PKO BP obsługi kont internetowych. Jednak pewną grupę zainteresowanych mamy nadzieję zyskać sobie także dzięki wprowadzeniu nowych produktów. Od nowego roku zaoferujemy kredyty detaliczne, a także wspólnie z PKO-Credit Suisse jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych — mówi Tomasz Kaźmierowski, członek zarządu Inteligo.

Dzięki rozwojowi oferty spółka chce do końca przyszłego roku mieć przynajmniej 330 tys. klientów. Podkreśla też fakt współpracy z PKO BP przy tworzeniu nowych produktów.

Tymczasem mimo że PKO BP wprowadza od stycznia kartę kredytową, oferta ta nie znajdzie się od razu w pakiecie Inteligo. Zaoferowana zostanie klientom spółki najwcześniej w drugim kwartale 2003 r.

Nie wiadomo także, kiedy Inteligo wprowadzi jedną z najbardziej prestiżowych kart — Diners Club. Najlepszym klientom natomiast bank zaproponuje ją już na początku przyszłego roku.