Inteligo – reaktywacja

Eugeniusz Twaróg
21-01-2008, 13:44

Bank PKO BP, który pięć lat temu pochłonął markę Inteligo, teraz znów chce ją wydzielić i zrobić z niej jeden z  ważniejszych biznesów grupy.

Po akwizycji Inteligo powstał BP Inteligo. Obecnie wydzielona zostanie część internetowa pod szyldem Inteligo.

Sam PKO BP nie rezygnuje z bankowości internetowej. Wręcz przeciwnie. Tworzy dwie nowe linie, iPKO skierowaną do klientów indywidualnych, detalicznych oraz iPKO Biznes profilowaną dla klientów korporacyjnych.

Internetowe ramię PKO BP ma skoncentrować się na sprzedaży produktów bankowych on-line. W czwartym kwartale 2007 r. ich sprzedaż osiągnęła poziom 80 mln zł.

Inteligo ma obecnie 700 tys. klientów

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Eugeniusz Twaróg

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Inteligo – reaktywacja