Irlandia jest już passé

MAG
opublikowano: 08-09-2010, 09:35

Jeśli wakacje, to w Egipcie, a jeśli lot, to tanimi liniami do Wielkiej Brytanii — wynika z raportu eSKY. pl.

Biuro eSKY.pl podsumowało pierwsze wakacje, w które oprócz biletów lotniczych i rezerwacji hotelowych zaproponowało klientom ofertę zagranicznych wyjazdów ze 113 biur podróży. Bezkonkurencyjny okazał się Egipt, którego wybrało 31 proc. klientów firmy. Prawie o połowę mniej osób wybrało drugi najpopularniejszy kraj wakacyjny — Tunezję. Jeszcze w połowie wakacji te kraje szły "łeb w łeb" (odpowiednio 25 i 21 proc.).

Zanim zacznie się beztroska przygoda, uważnie przyglądamy się każdej złotówce.
Zanim zacznie się beztroska przygoda, uważnie przyglądamy się każdej złotówce.
None
None

Z raportu portalu wynika, że 66 proc. jego klientów zdecydowało się na przelot tanimi liniami. Trzy czwarte osób kupiło tego lata bilety na 57 dni przed wylotem. Średnie wyprzedzenie wyniosło 43 dni. W ubiegłym roku tylko 40 proc. osób rezerwowało bilet wcześniej niż miesiąc przed wyjazdem. Z analiz eSKY.pl wynika też, że bilety tanich linii lotniczych w porównaniu z ubiegłymi wakacjami podrożały o 1,6 proc., a regularnych linii — potaniały (o pół proc.). Średnia cena biletu w jedną stronę tanich linii lotniczych wyniosła 336 zł, a tradycyjnych — 589 zł. W przypadku podróży w dwie strony było to 547 i 1385 zł. Pięć najpopularniejszych kierunków podróży pozostaje bez zmian. To Wielka Brytania, Włochy, Niemcy, Hiszpania i Francja. Natomiast szóstą w 2009 r. Irlandię zastąpiły Stany Zjednoczone, a Zielona Wyspa spadła na dziewiątą pozycję.

Kolejnym produktem eSKY. pl jest rezerwacja hoteli. Najczęściej wybieranym kierunkiem były Włochy (20 proc.), Hiszpania (10 proc.), Francja (10 proc.), Wielka Brytania (8 proc.), Niemcy (7 proc.) i Czechy (7 proc.).

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAG

Polecane