Jak tworzyć dobry biuletyn

AB
05-11-2007, 00:00

Od wydania pierwszej w Polsce książki o biuletynach firmowych w 2002 r. ich rola znacznie wzrosła. Teraz pojawia się nowa pozycja na ten temat: „Biuletyn firmowy. 285 pytań i odpowiedzi” (wyd. Agape) Tomasza Kościelnego (autor także poprzedniej książki). „Publikacja zawiera 285 pytań zebranych na podstawie wieloletnich doświadczeń w pracy nad tworzeniem biuletynów firmowych, zadawanych przez moich klientów, studentów, uczestników szkoleń, a także tych, którym miałem przyjemność doradzać, oraz moje odpowiedzi na nie” — napisał we wstępie autor. Uzupełnieniem jest słownik terminów wydawniczych w języku angielskim i zbiór przydatnych linków związanych z tematyką książki. Mogą po nią sięgnąć nie tylko wydawcy i redaktorzy, ale też inne osoby zainteresowane profesjonalnymi biuletynami firmowymi.

15 listopada w warszawskim Klubie Maska odbędzie się promocja książki, a od 16 listopada można będzie ją kupić, m.in. na stronie wydawcy — agencji doradczej i wydawniczej Agape.

Sponsorem jest Drukarnia Art-Print z Warszawy. „Puls Biznesu” jest patronem medialnym książki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Jak tworzyć dobry biuletyn