Jak zarządzać kryzysem w sieci

Sylwia Wedziuk
opublikowano: 08-04-2018, 22:00

Poznański Idea Hub zaprasza przedsiębiorców na warsztaty dotyczące zarządzania kryzysem w sieci.

Odbędą się one 11 kwietnia w Poznaniu. Uczestnicy spotkania dowiedzą się, jakie są symptomy kryzysu, jak skutecznie poradzić sobie z atakami na markę oraz co zrobić, aby nie doprowadzić do trudnych sytuacji. Omówione zostaną również największe kryzysy minionego roku, działania, które podjęły poszkodowane nimi marki, i wnioski, jakie warto wyciągnąć z tych przykładów.

Spotkanie poprowadzi Agata Krypczyk, z wykształcenia specjalistka ds. marketingu politycznego i publicznego, zawodowo menedżer od marketingu w EmailLabs. Zajmuje się kreowaniem kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, komentowaniem trendów i marketingiem w urzędach gmin. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, ale liczba miejsc — ograniczona. Zapisywać się można pod adresem https://293055-88. evenea.pl/ i drogą e-mailową: garbary@ihub.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Jak zarządzać kryzysem w sieci