Jak zwiększyć konkurencyjność

Konfederacja Lewiatan zaprasza przedsiębiorców na szkolenie, organizowane w cyklu Akademii Lewiatana.

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się m.in., jak wypracowywać w firmach rozwiązania, które mogą przyczynić się do wzrostu konkurencyjności ich biznesu. Przedstawiona zostanie metoda design for advantage. Metodę tę stworzył amerykański inżynier Greg Yezersky, a stosowały takie firmy, jak: Ford, Kodak, NASA, Boeing, Northop Grumman, Tauron czy Allcomp.

Okazała się skuteczna w tworzeniu prognoz rynkowych, strategii, koncepcji produktów oraz w usprawnianiu procesów i rozwiązywania problemów technicznych. Pozwala ona precyzyjnie identyfikować szanse rozwojowe w firmie, a co za tym idzie — uniknąć inwestycji w nietrafione projekty. Szkolenie odbędzie się 27 września o godz. 12.30. Liczba miejsc jest ograniczona. O tym, kto będzie mógł wziąć udział w warsztatach, zdecyduje kolejność zgłoszeń.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Jak zwiększyć konkurencyjność