A może szukali zawsze, ale teraz mogą znaleźć odpowiedzi dosłownie wszędzie? Wszędzie, bo i na półce księgarni, i w pustelni, i na blogach, a nawet w kosmetykach czy żywności.
O kolejnych modach kreowanych na „książkowym” rynku sztuki życia opowiada Artur Wasilewski, szef marketingu w Legimi. Agnieszka Górnicka, prezes firmy badawczej Inquiry, wyjaśnia jak poszukiwanie sensu życia wykorzystali producenci kosmetyków i spożywcy, zaś konkretnym wyborem sztuki życia – minimalizmem – dzieli się Katarzyna Kędzierska, autorka bloga Simplicite, podcastów i książki na ten temat. Przemyśleniami o tym, jak nie poszukiwać dzieli się też ksiądz Jan Oleszko, który prowadzi Karczówkę, gdzie m.in. utrudzeni życiem i poszukujący jego sensu przyjeżdżają się wyciszyć. Zaś dr Ewa Jarczewska-Gerc z Uniwersytetu SWPS przekonuje, iż z tym całym szałem na poszukiwania to... nic nowego.
Wszystkie odcinki Pulsu Biznesu do słuchania na www.pb.pl/dosluchania i w Twojej aplikacji podcastowej (np. na Spotify lub w Lectonie).
Jak żyć, a jak zarabiać na sztuce życia?
opublikowano: 2019-05-10 06:00
Dlaczego wszyscy ruszyli teraz na poszukiwania sztuki życia i gdzie jej szukają?