Janki liczą na klientów z południa

opublikowano: 21-08-2019, 22:00

Podziemny parking, nowe salony z modą i duża strefa restauracyjna to efekt rozbudowy Centrum Handlowego Janki.

Powstałe 20 lat temu Centrum Handlowe H Janki 21 sierpnia zostało ponownie otwarte po zakończeniu prac modernizacyjnych, podczas których stara część obiektu normalnie działała. W miejscu parkingu naziemnego dobudowano parking podziemny i nową część handlową o powierzchni 21 tys. m kw. Dzięki rozbudowie w Jankach działa już 70 nowych salonów z modą damską, męską i akcesoriami. Do 16 najemców powiększyła się też strefa restauracyjna. Cały obiekt ma teraz 94 tys. m kw. i 170 lokali.

Coś na ząb:
Coś na ząb:
Zgodnie z nowymi trendami w CH Janki znacznie rozbudowano strefę gastronomiczną.

— Inwestycja kosztowała 65,4 mln EUR i pod względem finansowym zmieściliśmy się w zakładanym budżecie. Jedynie czas remontu okazał się o 8 miesięcy dłuższy od planowanego. To cena zapłacona za to, że mimo trwających prac budowlanych centrum cały czas normalnie działało — mówił podczas otwarcia Karol Pilniewicz, prezes Cromwell Property Group CEE.

Wśród sklepów, które pojawiły się w wyniku rozbudowy, znalazły się m.in. takie marki jak Calzedonia, Intimmisimi, Gafas, New Yorker, Pandora, Jubitom, Etam, Reserved, Tous, Zara, Bershka czy Stradivarius. Największymi najemcami w CH Janki są Leroy Merlin, Media Markt i hipermarket Auchan. Działa też kino Cinema City. Położone przy trasie wylotowej z Warszawy CH Janki nie ma zamiaru konkurować z miejskimi galeriami — swoich klientów widzą głównie wśród mieszkańców miejscowości położonych na południe od Warszawy. Ich odwiedziny usprawni nowy podziemny parking — liczba miejsc postojowych zwiększyła się dzięki niemu o 1200.

— Kto pamięta stary parking naziemny i konieczność dotarcia z zakupami do samochodu przy niepogodzie, ten najbardziej doceni zmiany — podkreśla Magdalena Piechna, kierownik ds. zarządzania portfelem w Cromwell Property Group CEE.

Jej zdaniem dużą liczbę odwiedzających centrum handlowe wspiera znana lokalizacja. Janki od lat są popularne, ponieważ klienci mogą tu również odwiedzić znajdujący się w pobliżu sklep IKEA oraz retail park z artykułami dla domu. Oferta różnych obiektów jest więc komplementarna.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Polecane