Jedynka zastąpi logo żubra

ET
opublikowano: 27-06-2008, 00:00

Pekao SA czeka w najbliższych latach rebranding. Właściciel banku, Unicredit, zapowiedział wczoraj, że zamierza ujednolicić marki w ramach swojej grupy. Nazwa Pekao nie zniknie z rynku, nadal będzie istnieć, choć w zmienionej formie — Unicredit Pekao. Prawdopodobnie nie uda się natomiast uratować żubra z logo banku. Zastąpi go znak rozpoznawczy Unicredit — jedynka. Właściciel Pekao przedstawił wczoraj strategię dla całej grupy. Głównym celem na lata 2008-10 będzie rozbudowa sieci. W naszej części Europy zbuduje 1300 placówek, z czego większość, 894, powstanie w Turcji, Rosji, Rumunii oraz na Ukrainie. Bank chce zatrudnić w regionie 11 tys. osób. W 2010 r. wskaźnik kosztów do dochodów ma obniżyć się do 42,7 proc. z 48,9 proc. w 2007 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ET

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu