Giełdowa spółka K2 przygotowała serwis internetowy dla Tele2. Strona www.noco2.pl ma przekonać Polaków do ekologicznego stylu życia.
Interaktywna agencja marketingowa zaangażowała się w promocję idei dbania o środowisko. Nasza Gazela Biznesu, spółka K2 Internet, przygotowała dla telekomunikacyjnej spółki Tele2 serwis www.noco2.pl (no CO2, czyli nie dla dwutlenku węgla). Zadaniem portalu jest przekazywanie Polakom wiedzy na temat sposobów redukowania zużycia energii. Serwis pokazuje, jak w praktyczny sposób można zaoszczędzić i w domu, i w firmie, prowadząc ekologiczny styl życia. Przekonuje, że oszczędzanie energii przynosi podwójną satysfakcję: wydajemy mniej pieniędzy i przy okazji robimy coś dobrego dla siebie i środowiska.
— Mówimy nie nadmiernej emisji dwutlenku węgla, bo dbamy o rodzinny budżet nie tylko w zakresie rachunków za telefon czy internet. Nie uprawiamy wielkiej ideologii. Mamy do tego bardzo praktyczne podejście, bo jesteśmy przekonani, że to małe kroki robią wielkie różnice — wyjaśnia Joanna Borowska, brand manager Tele2.
Serwis krok po kroku wyjaśnia najważniejsze kwestie związane z ekologią, zawiera wskazówki, w jaki sposób oszczędzać energię i wodę, zachęca do recyklingu i ekologicznych środków transportu. Każdy użytkownik może też sprawdzić na ekokalkulatorze, ile dwutlenku węgla emituje każdego dnia i jak może to zmienić.
Dodatkowo aplikacja „wirtualny las” pozwala na wybranie i zasadzenie drzewa w wirtualnym świecie. Każde 10 takich wirtualnych drzewek oznacza jedno drzewo zasadzone w realnym świecie przez Tele2 Polska we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia.