Kadrowy flesz

Aneta Królak
opublikowano: 2001-02-23 00:00

Kadrowy flesz

Zmienili stanowiska

Robert Pęksa

Został partnerem w firmie Pedersen & Partners, specjalizującej się w wyszukiwaniu kadry menedżerskiej najwyższego szczebla. Przed rozpoczęciem kariery w branży executive search, pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w grupie Bertelsmann Polska. Wcześniej był dyrektorem finansowym w Bertelsmann-Springer. Przedtem przez sześć lat pracował na stanowisku group managera w PricewaterhouseCoopers Management Consulting. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (SGH), którą ukończył z tytułem magistra ekonomii. Mówi płynnie po angielsku. AK

Tomasz Zińko

Objął stanowisko dyrektora działu klientów instytucjonalnych w firmie Hewlett-Packard Polska. W skład działu klientów instytucjonalnych wchodzą grupy sprzedaży obsługujące rynki: przemysłowy, telekomunikacyjny, administracji państwowej, finansowo-bankowy oraz firm internetowych. Ich zadaniem jest tworzenie kompleksowych rozwiązań informatycznych. Dodatkowo dział ten zatrudnia specjalistów odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży linii produktowych. Pracę w HP Tomasz Zińko rozpoczął w 1999 r. na stanowisku dyrektora handlowego działu systemów komputerowych. Poprzednio pracował w SAP Polska na stanowisku sales managera. Jest absolwentem wydziału elektroniki Politechniki Warszawskiej. AK

Jolanta Badowska

Została nowym brand menedżerem marki FA i FA MEN w Henkel Polska, w dziale marketingu kosmetyków do pielęgnacji ciała. Będzie odpowiedzialna za opracowywanie i realizacje planów marketingowych FA w Polsce. Przy kampaniach reklamowych współpracuje z agencją Corporate Profiles DDB, a od strony mediowej z Optimum Media. Karierę marketingową zaczynała w 1997 r. w firmie Procter & Gamble Poland. Następnie od grudnia 1999 pracowała jako brand manager w NZPT Sprzedaż, prowadząc markę KAMA. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, studiowała także na University of Limerick (Irlandia). KG

M. Barankiewicz, J. Szewczyk, M. Przasnyski, S. Sewastianowicz

Wwydawnictwie Axel Springer Polska, w ramach porządkowania struktur, od 1 marca 2001 r. stanowiska dyrektorów wydawniczych obejmą: Małgorzata Barankiewicz będzie odpowiedzialna za tytuły kobiece (m.in. „Olivia”); Józef Szewczyk będzie opiekować się tytułami motoryzacyjnymi ( „Auto Sukces”); Marcin Przasnyski będzie odpowiedzialny za tytuły komputerowe i muzyczne („Komputer Świat”, „Popcorn”). Natomiast Stanisław Sewastianowicz zostanie redaktorem naczelnym „Auto Świat”. AK

Zapraszamy do nadsyłania informacji o zmianach na stanowiskach menedżerskich na adres: [email protected]