Kamal kupił system Targit

KA
opublikowano: 30-12-2009, 00:00

Kamal, bydgoski producent kostki brukowej i wyrobów betonowych, wybrał system business intelligence Targit do analizowania działalności handlowej. Z systemu korzysta dyrekcja firmy i dział finansowy, a przede wszystkim dział handlowy, który na bieżąco analizuje wyniki swojego działania i elastycznie dostosowuje się do sytuacji rynkowej zachowując cały czas kontrolę nad opłacalnością działań i wynikiem finansowym. W pierwszym etapie uruchomiono analizy sprzedaży, następnie analizy stanów magazynowych, a na ukończeniu są rozbudowane analizy finansowe. Wdrożenie prowadzą specjaliści z Solemis Group, polskiego przedstawiciela producenta oprogramowania Targit.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane