Kampania Do you Kyoto

opublikowano: 04-10-2018, 22:00

Kampania polsko-japońska „Do you Kyoto? — Czy robisz coś dobrego dla środowiska?” promuje gospodarkę odpadami w zgodzie z naturą.

Ideą jest odpowiedzialność za czyny i dbanie o środowisko.

— Wraz z burmistrzem Kioto pragniemy edukować społeczeństwo i kształtować kreatywność dzieci, młodzieży i dorosłych w zakresie ekologii — mówi dr Katarzyna Michniewska, prezes firmy Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań.

Zaplanowano koncerty, konkurs na wykonanie maskotki Eco chan — postaci reprezentującej ideę upcyclingu, której głowę stanowi zawiązany worek z odpadami oraz pagoda (rodzaj wieży w świątyni). Maskotka obrazuje możliwość współistnienia zagospodarowanych odpadów i zabytków. Można też ułożyć ekologiczny tekst do melodii „Szła dzieweczka do laseczka”. Pierwsze spotkanie odbędzie się 14 października 2018 r. o godz. 13 w Filharmonii Narodowej w Warszawie. Wstęp jest wolny, ale należy wysłać zgłoszenie, logując się na ekocykl.org/zgloszenie-na-koncerty/.

Informacje na www.ekocykl.org/doyoukyoto/.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Barbara Warpechowska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Gospodarka / Kampania Do you Kyoto