Katalonia zaprasza

Miłosz Marczuk
opublikowano: 2010-01-25 00:00

Do 26 lutego potrwają zapisy na udział w największych targach żywności Alimentaria 2010 w Barcelonie.

Weź udział w targach. Za darmo

Do 26 lutego potrwają zapisy na udział w największych targach żywności Alimentaria 2010 w Barcelonie.

Ośrodek Enterprise Europe Network Catalonia-ACC1Ó i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) zapraszają firmy spożywcze do udziału w giełdzie kooperacyjnej, która odbędzie się 23-24 marca podczas Międzynarodowych Targów Żywności Alimentaria 2010 w Barcelonie.

Barcelońskie targi świetnie zna Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, która eksportuje sery do całej Europy, USA, Kanady, Izraela i Wietnamu.

— Dla firmy, która dopiero raczkuje w kontaktach międzynarodowych, wyjazd na targi to świetne rozwiązanie. Warto rozeznać się, nawiązać kontakty. Nasza firma jedzie do Barcelony nie po raz pierwszy, dlatego wynajmujemy własne, 30-metrowe stoisko — mówi Zbigniew Żurek, kierownik działu eksportu w Spomleku.

Początkującym organizatorzy oferują stoliki, przy których można odbyć serię zaaranżowanych 30-minutowych spotkań. Dane firm, z którymi można się umówić, można znaleźć w katalogu na stronie www.een.cat/alimentariabrokerage.

— Taka formuła giełdy to efektywny, tani i wygodny sposób na spotkanie wielu potencjalnych partnerów biznesowych w jednym miejscu i czasie — zachęca Aleksandra Wadowska z PARP.

Udział w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatny. Przedsiębiorca otrzyma ponadto bezpłatny bilet wstępu na targi. Koszty przelotu i zakwaterowania uczestnicy pokrywają z własnej kieszeni.

— Zgłaszać mogą się wszystkie firmy z branży. Organizatorzy zapewnili nas, że dla każdego polskiego przedsiębiorcy będzie miejsce na giełdzie. Alimentaria to największe targi branży spożywczej na świecie, więc udział w nich jest świetną okazją do znalezienia partnerów biznesowych — mówi Aleksandra Wadowska.

Przedsiębiorcy wezmą udział w giełdzie kooperacyjnej, będą mogli zaprezentować swoje katalogi, ulotki i foldery reklamowe na 18-metrowym stoisku informacyjnym przygotowanym przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Madrycie. Koszt takiego stoiska nie jest mały.

— Za nasze stoisko — fakt, że z lodówką oraz kosztem wystawienia produktów — płacimy w tym roku około 9 tys. EUR — wylicza Zbigniew Żurek.

Tegoroczna edycja Alimentarii zgromadzi ponad 5 tys. firm, liderów w produkcji i dystrybucji artykułów spożywczych i napojów oraz 150 tys. kupców pochodzących ze 155 państw.

Aleksandra Wadowska, PARP,

e-mail: [email protected]

% 22-432-83-75

Zainteresowani uczestnictwem w giełdzie muszą zarejestrować się na stronie www.een.cat/alimentariabrokerage. Podczas rejestracji w polu "Assisting Organisation" należy wskazać EEN Poland.