Kierunek: Skandynawia

opublikowano: 05-11-2015, 22:00

Kontrakty ze Skandynawią pozwoliły Promostalowi znacznie zwiększyć przychody. Ten rok może być równie dobry.

Promostal, firma stalowo-budowlana z Czarnej Białostockiej, w poprzednim roku odnotowała przychody rzędu 66 mln zł, o 30 mln zł wyższe niż rok wcześniej. W tym roku taką dynamikę zamierza utrzymać.

— Zdajemy sobie sprawę, że tak spektakularne zwyżki nie zdarzają się co roku, ale naszym celem jest utrzymanie zbliżonego poziomu przychodów również na koniec tego roku — mówi Agnieszka Stanisławczyk, prezes Promostalu.

Pomoże w tym nie tylko nowa perspektywa unijna, która wpłynie na wzrost popytu na usługi budowlano-montażowe. Działająca od 2008 r. firma obserwuje dobrą koniunkturę na swoje usługi już od jakiegoś czasu, szczególnie na rynku skandynawskim. Kończy właśnie inwestycję w szwedzkim centrum danych jednego z największych portali społecznościowych.

Realizacja zlecenia koncernu Emerson w miejscowości Lulea w północnej Szwecji przebiega dwuetapowo. Pierwsza część inwestycji obejmowała montaż 600-tonowej konstrukcji stalowej hali serwerowni portalu oraz montaż ok. 1600 ton kontenerów ze specjalistycznym wyposażeniem. W drugiej części, rozpoczętej w czerwcu tego roku, Promostal wykona, dostarczy i zamontuje konstrukcję stalową hali o wadze ok. 608 ton.

Promostal zrealizował także dwa projekty w Norwegii: wykonanie i zamontowanie hali terminalu przeładunkowego dla norweskiego producenta nawozów sztucznych i konstrukcję stalową rozbudowanego terminalu lotniczego w Vearnes. Obecnie firma prowadzi na tym rynku pięć projektów, do realizacji których zaangażowała ponad 50 montażystów. Są to m.in. kontrakty dla Skanska Norge, NCC Construction czy Veidekke Entreprenør, o ogólnej wartości ok. 12 mln zł.

— Poza tym realizujemy kontrakty wyłącznie produkcyjne, do których należy np. konstrukcja stalowa szpitala w Danii o wadze łącznej około 3 tys. ton z terminem realizacji na maj 2016 r. — wymienia Agnieszka Stanisławczyk. Promostal nadal szuka pracowników. Obecnie w firmie pracuje ponad 200 osób.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane