Kimberly - Clark promuje Velvet

AB
23-04-2007, 00:00

Kimberly-Clark, producent artykułów higienicznych z bibułki, do 2009 r. zwiększy budżet marketingowy o 200 mln dolarów. W kwietniu w ośmiu polskich miastach stanęły wielkie dmuchane labradory (symbol firmy) z rolką papieru toaletowego Velvet. Na przełomie kwietnia i maja czterometrowe psy staną przy 20 centrach handlowych, a na drogach pojawią się ciężarówki z reklamą Velvet i z pieskiem. W maju labrador pojawi się w 10 odcinkach serialu „Dwie strony medalu” w TVP 1.

— Relaunch Velvet to pierwsza z dużych kampanii, które planujemy w tym roku. Wkrótce zaczniemy kampanię dla marki Huggies, a w drugiej połowie roku promocję chusteczek higienicznych Velvet — mówi Piotr Nagalski, marketing manager Kimberly-Clark w regionie Europy Środkowej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Media / Kimberly - Clark promuje Velvet