Klienci TPSA zapłacą na Poczcie niższe prowizje

BRE BANK Spółka Akcyjna
03-06-2002, 11:58

WARSZAWA (Reuters) - Na mocy podpisanej umowy, od 1 czerwca przez trzy miesiące Poczta Polska nie będzie pobierała prowizji od klientów Telekomunikacji Polskiej SA (TPSA). Po tym okresie opłata wyniesie 99 groszy, poinformowali w poniedziałek przedstawiciele TPSA.

Dotychczas Poczta pobierała prowizje w wysokości trzech złotych. Bez prowizji można było płacić rachunek w Punktach Obsługi Klienta (POK) TPSA.

Telekomunikacja liczy, że dzięki umowie nie tylko zmniejszą się kolejki oczekujących, ale przyniesie ona także wymierne oszczędności. Pochodzić one mają między innymi z likwidacji części POK-ów, których TPSA ma około 700. Część z nich zostanie zamknięta, a inne przekształcone w punkty sprzedaży.

"W perspektywie dłuższej niż 12 miesięcy TPSA będzie miała oszczędności z tego tytułu" - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Bogusław Biszof, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej.

Przedstawiciele TPSA nie chcieli podać jakiego rzędu oszczędności dla firmy może przynieść umowa z pocztą. Nie chcieli też ujawnić szczegółów finansowych samej umowy.

((Reuters Serwis Polski, tel +48 22 653 9700, fax +48 22 653 9780, warsaw.newsroom@reuters.com))

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: BRE BANK Spółka Akcyjna

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Klienci TPSA zapłacą na Poczcie niższe prowizje