Rozpowszechnienie internetu, urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych, a także pojawienie się bardziej świadomych i wymagających konsumentów, którzy chcą być traktowani indywidualnie – wszystko to wymusza nowe podejście firm do rynku i klienta. Z pomocą przychodzą nowoczesne technologie, dzięki którym można lepiej zintegrować kampanie marketingowe prowadzone w wielu kanałach, zwiększyć efektywność łańcucha dostaw i zapewnić wyższą lojalność konsumentów. Podczas kolejnego spotkania on-line z ekspertami IBM – organizowanego przez „Puls Biznesu” – Aleksander Miler, dyrektor sprzedaży w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w tej spółce, podpowie, jak firma może podejmować decyzje i działania na podstawie historycznych i aktualnych zachowań klienta, a na dodatek wielokanałowo. Transmisja 22 listopada od godz. 10. Więcej: http://forummsp.pb.pl.
Klient w świecie 2.0
Spotkanie on-line dla MŚP