Kolejka po granty na promocję marek

opublikowano: 04-09-2019, 22:00

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) opublikowała wyniki konkursu, w którym firmy ubiegały się o dotacje na ekspansję.

Wsparcie pochodzi z poddziałania 3.3.3 programu Inteligentny Rozwój (Go to Brand). Na wybrane przez rządową agencję projekty przekazane zostanie dofinansowanie na łączną kwotę 212,3 mln zł. Przedsiębiorcy przeznaczą granty na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych i konferencjach zagranicznych. Dotacje pokryją też koszty usług doradczych związanych z promowaniem działalności gospodarczej. Najwięcej beneficjentów działa w branży IT/ICT i mody.

— Poddziałanie 3.3.3 POIR cieszy się dużym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. W tegorocznym konkursie wzięło udział bardzo wielu beneficjentów poprzednich edycji. To oznacza, że widzą oni pozytywny wpływ programu Go to Brand na rozwój międzynarodowej działalności swoich firm — mówi Mariola Misztak-Kowalska, wicedyrektor departamentu internacjonalizacji przedsiębiorstw w PARP.

Konkurs jest ważnym uzupełnieniem oferty wsparcia MŚP mających apetyt na rynki zagraniczne. Katalog kosztów kwalifikowanych — od budowy i najmu stoisk targowych przez podróże służbowe po koszty reklamy — jest dość szeroki.

770 - tyle projektów otrzyma dofinansowanie z programu Go to Brand, z czego 197 jest prowadzonych na Mazowszu.

385 mln zł - o taką kwotę dofinansowania ubiegali się przedsiębiorcy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy