Kolejowa łapanka

Samorządy gorączkowo szukają inwestycji, by zrefinansować je z unijnych funduszy, których nie wykorzystają PKP PLK

Zegar tyka. Do końca grudnia tego roku polscy urzędnicy i przedsiębiorcy muszą rozliczyć unijne dotacje z programu Infrastruktura i Środowisko z lat 2007-13. Najtrudniej jest na kolei, bo inwestycje w modernizację torów od początku szły jak po grudzie. Dlatego też resort infrastruktury postanowił przekazać około 1 mld zł unijnych funduszy samorządom i ich spółkom. Lokalni włodarze pilnie analizują więc zrealizowane przed laty inwestycje, by teraz zrefinansować je pieniędzmi z Brukseli, których nie wykorzystają PKP Polskie Linie Kolejowe (PLK). Opóźnienie...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Kolejowa łapanka