Z pomocą przyjdzie celebryta. Koncern zaprezentował nową serię smartfonów Reno4, w tym flagowy model Pro obsługujący sieć 5G. Ruszyła także szeroka kampania promocyjna, do której Oppo zaprosiło Marcina Prokopa, prezentera telewizyjnego znanego m.in. z programu „Mam talent”.
— Zdobyliśmy szeroką rozpoznawalność w grupie entuzjastów technologii, którzy zresztą okazali się być naszymi ambasadorami w swoich najbliższych społecznościach. Uznaliśmy zatem, że jest to najwłaściwszy moment, by przedstawić się szerokiemu gronu odbiorców. Mamy ogromną satysfakcję, że Marcin przyjął naszą propozycję — mówi Mo Zhang, menedżerka Oppo w Polsce.
Oppo weszło na polski rynek w styczniu 2019 r. Informuje, że dotychczas największym wzięciem cieszyła się u nas seria smartfonów Reno3. W żadnym innym kraju naszego regionu nie sprzedawała się tak dobrze, choć producent nie ujawnia konkretnych liczb.
