Kool2Play projektuje gry nie tylko na PC, ale także na konsole, a własne produkcje tworzy od pięciu lat. W rozpoczętej właśnie i trwającej do 17 lipca ofercie publicznej firma sprzedaje 180 tys. akcji serii D po 14 zł za sztukę.
— Emisję przeprowadzamy nie tylko w celu zdobycia funduszy na produkcję i promocję naszych tytułów. Chcemy przede wszystkim zwiększyć wiarygodność spółki w oczach kontrahentów i potencjalnych partnerów biznesowych. Uważam, że jesteśmy w idealnym momencie, aby dołączyć do gronaspółek notowanych na rynku NewConnect — mówi Marcin Marzęcki, prezes Kool2Play.
Pieniądze z emisji zostaną przeznaczone przede wszystkim na finalizację prac oraz promocję gry „Uragun”, produkcję oraz promocję „City of Minds” i projektu o kodowej nazwie „Odrodzenie”.
— Kończymy prace nad naszą pierwszą grą „Uragun”. Stworzyliśmy wersję demo tytułu i jesteśmy już blisko premiery w trybie early access [wczesny dostęp do gry — red.] — dodaje Marcin Marzęcki.
W ostatnich miesiącach Kool2Play otrzymała dotację NCBR z programu GameINN w wysokości 1,67 mln zł.
W skład grupy kapitałowej Kool2Play wchodzi także agencja PR — Kool Things. Agencja pozytywnie przeszła postępowanie w ramach konkursu Szybka ścieżka dla Mazowsza. W 2019 r. spółka Kool2Play wypracowała 3,6 mln zł przychodów netto i 277 tys. zł zysku netto.
4 Tyle spółek zadebiutowało od początku roku na New- Connect. Dwie z nich to producenci gier.