Kto najwięcej wydał na reklamy w TVP?

DI
13-07-2010, 19:48

Portal Mediarun.pl przygotował zestawienie marek, które wydały najwięcej na reklamy w polskiej telewizji podczas zakończonego w niedzielę mundialu.

- Z raportu Nielsen Audience Measurement, przygotowanego dla Mediarun.pl, wynika, że najwięcej na reklamy telewizyjne w TVP1 i TVP2 przy emisji z Mistrzostw Świata w Piłce
Nożnej w RPA wydał Plus GSM - 9,5 mln zł – informuje Mediarun.pl.

- Na drugim miejscu w tym zestawieniu znalazła się marka Rexona, która zainwestowała 7,8 mln zł, a na trzecim Grupa BPS - 7,1 mln zł.

Zobacz pełną listę marek, które najwięcej wydały na reklamę w telewizji podczas mundialu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Kto najwięcej wydał na reklamy w TVP?