Połączony Cetelem i Sygma Bank szykuje niespodzianki. Przyszły rok będzie interesujący — zapowiada szef firmy.
Nowa grupa finansowa LaSer, powstała po fuzji Cetelem Bank z Sygma Bank, dopina formalności związane z połączeniem i pracuje nad nowymi projektami. Właśnie zaprezentowała rynkowi nowe logo — LaSer, które będzie firmować jej ofertę marketingowo-finansową dla detalicznych sieci handlowych.
— Nie znikną przy tym marki Cetelem i Sygma. Wciąż myślimy jednak nad ich pozycjonowaniem — mówi Philippe Santini, dyrektor generalny LaSer Polska.
A jak będzie działać grupa?
— Udziałowcy dopiero zatwierdzili reorganizację działalności w Polsce, więc kiedy otrzymają niezbędne pozwolenia, zajmą się układaniem firmy. W ciągu trzech lat LaSer znajdzie się w grupie trzech najważniejszych graczy na rynku [teraz jest czwarty — przyp. red.]. Około pięciu lat zajmie nam zwiększenie udziału w rynku z 3,5 proc. do 5 proc. — zapowiada Philippe Santini.
Potwierdza informacje, że BNP Personal Finance, do którego trafiła część biznesu Cetelemu, zajmie się kredytami samochodowymi i hipotecznymi, a Sygma — kartami kredytowymi i kredytami gotówkowymi. Do 2012 r. grupa chce wydać 2,5 mln kart i mieć 2,8 mln klientów.
— Poważnie myślimy o skierowaniu oferty do młodych, aktywnych ludzi — twierdzi Philippe Santini.
Pod tym względem interesujący ma być rok 2009.
— Pracujemy nad kilkoma projektami. Zaskoczymy nimi konkurencję — wyjaśnia Philippe Santini.