Leclerc za 25 mln zł

AYA
13-09-2005, 00:00

W ubiegłym tygodniu grupa E. Leclerc, francuski operator hipermarketów i supermarketów pod tą samą nazwą, otworzyła nowy supermarket sieci w Katowicach. Jest to już szesnasta placówka handlowa tej firmy w Polsce. Jej całkowita powierzchnia sprzedaży wynosi 2 tys. mkw. A zatem, po otwarciu tego sklepu, powierzchnia sprzedaży placówek E. Leclerc w Polsce wzrosła do 75,9 tys. mkw. Wybudowanie i wyposażenie supermarketu w Katowicach kosztowało około 25 mln zł i stanowi część inwestycji grupy w kraju, które do chwili obecnej wyniosły 1,17 mld zł. Łącznie w Polsce grupa E. Leclerc zatrudnia blisko 3,8 tys. osób, a jej obroty w 2004 r. osiągnęły 1,69 mld zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AYA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Leclerc za 25 mln zł