LiveChat: ChatBot zdobył pierwszy tysiąc klientów

opublikowano: 16-01-2020, 07:43

Zarząd LiveChaty poinformował o osiągnięciu przez rozwiązanie ChatBot poziomu 1 tys. klientów aktywnych i płacących.

- Przekroczenie liczby tysiąca płatnych klientów przez nasz drugi produkt, to historyczna chwila. Potwierdza się to, że nie jesteśmy już firmą jednego rozwiązania. ChatBot będzie się rozwijał i nadal rósł, wierzymy że jest w stanie powtórzyć sukces produktu LiveChat - mówi Mariusz Ciepły, prezes spółki.

Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software
Fot. Marek Wiśniewski

ChatBot to produkt, który umożliwia tworzenie chatbotów konwersacyjnych obsługujących różne scenariusze biznesowe. Ich głównym celem jest automatyzacja komunikacji firm oraz poprawa efektywności zespołów obsługi klienta poprzez rozwiązywanie powtarzalnych zapytań klientów.

Spółka nie planuje podawać cyklicznie informacji o liczbie klientów ChatBot w osobnych raportach bieżących.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane