LiveChat pozyskał 56 proc. klientów więcej niż w czerwcu

GSU
opublikowano: 02-08-2019, 09:00

Liczba klientów LiveChat Software w lipcu wzrosła o 456 do 28 tys.

Dla porównania przyrost klientów w czerwcu wynosił 292.

Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software
Zobacz więcej

Mariusz Ciepły, prezes LiveChat Software Fot. Marek Wiśniewski

Pozytywny wpływ uzyskany wynik miało skrócenie darmowego okresu płatnego (trial) LiveChat z 30 do 14 dni. Spółka podaje, że sama liczba klientów ma jednak coraz mniejsze znaczenie dla wyników finansowych LiveChat Software.

- Już od dłuższego czasu obserwujemy trend zgodnie z którym nasze przychody rosną szybciej niż liczba klientów. To przede wszystkim efekt sukcesów w zakresie upsellingu - migracji klientów na wyższe plany abonamentowe i dosprzedaży stanowisk- mówi Mariusz Ciepły, prezes LiveChat.

W związku z tym w najbliższym czasie, spółka może zmienić sposób raportowania i zamiast liczby klientów podawać np. MRR (miesięczne, powtarzalne przychody).

- Chcemy pozostać jak najbardziej transparentni. Nasza strategia zakłada m.in. wprowadzenie zmian w modelu płatności i rozbudowy oferty dla klientów korporacyjnych. MRR może być więc lepszym wyznacznikiem naszej postawy, niż sama liczba klientów” - mówi szef LiveChat Software.

c3b39424-8c30-11e9-bc42-526af7764f64
Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu