Przychody są również wyższe od zanotowanych w poprzednim kwartale (o 6 proc.).
“Wzrost przychodów w porównaniu do stanu sprzed roku wynika zarówno ze zwiększenia liczby klientów wszystkich rozwiązań Grupy, jak i wyższego ARPU (średni przychód na klienta) wynikającego przede wszystkim z procesu zmiany cenników wszystkich produktów Spółki, który rozpoczął się w maju 2022 r.” - podano.
Wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR - Monthly Recurring Revenue) grupy ze wszystkich produktów, na koniec marca 2023 r. wyniosła 6,40 mln USD, co oznacza wzrost o 0,8 proc. w stosunku do stanu na koniec grudnia 2022 i o 37,9 proc. rok do roku.
Na koniec marca ARPU produktu LiveChat wyniosła 159,7 USD wobec 160,7 na koniec grudnia i 120,9 USD przed rokiem.
ARPU produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 121,0 USD na koniec marca 2023 wobec 115,1 USD na koniec poprzedniego kwartału i 102,3 USD przed rokiem.
Na koniec IV kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 37.061 a ChatBot 2.708.