Logistyka tnie ceny

Marta Walczak
opublikowano: 2010-02-25 08:34

Zarządzanie ponad 300 sklepami nie jest łatwe. Sieć Carrefour stawia na nowoczesną logistykę.

Aby zapewnić maksymalną efektywność logistyki, należy przestrzegać fundamentalnej "zasady trzech": na czas, w dobrej cenie i w dobrej jakości.

— System logistyczny Carrefoura ze względu na zastosowane w nim rozwiązania wyznacza zarówno dla sieci handlowych, jak i dla całego biznesu pewne standardy— twierdzi Tomasz Sączek, menedżer odpowiedzialny za operacje logistyczne w Carrefourze.

Dzięki rozbudowanemu systemowi logistycznemu firma jest w stanie zorganizować dostawy do swoich 300 sklepów, a także do 200 placówek jednej z sieci stacji benzynowych.

— System opiera się na długotrwałej współpracy z partnerami zewnętrznymi: operatorami logistycznymi, firmami transportowymi, dostawcami opakowań. Za koordynację transportu i zarządzanie procesem zamówień odpowiada centrala Carrefoura — informuje Tomasz Sączek.

Przeniesienie odpowiedzialności za transport na firmy zewnętrzne pozwala uniknąć kosztów utrzymania własnej floty. Sprawdza się to najlepiej, gdy chwilowo nie ma zapotrzebowania na tę usługę. Dzięki współpracy z kilkoma partnerami zewnętrzna firma transportowa jest w stanie zapewnić Carrefourowi konkurencyjne ceny w stosunku ewentualnych kosztów własnej floty.

Więcej w czwartkowym Pulsie Biznesu

Carrefour optymalizuje koszty rozwiązań logistycznych.
Carrefour optymalizuje koszty rozwiązań logistycznych.
None
None

KUP ONLINE>>