Logotec nie chce być dystrybutorem

Ewa Bęczkowska
18-06-2003, 00:00

Firmy Great Plains Polska i Logotec Engineering podpisały umowę o współpracy, zgodnie z którą Great Plains Polska został jedynym polskim dystrybutorem systemu Logotec CRM 9000, bazującego na technologii webowej.

Jerzy Dryndos, prezes Logotec Engineering, wyjaśnia, że firma zdecydowała się na sprzedaż systemu CRM wyłącznie kanałem partnerskim. Jego zdaniem, umowa z Great Plains pozwoli firmie skoncentrować się na rozwoju i doskonaleniu technologii produktów. Zmniejszy to przez okres około 2 lat przychody firmy (z integracji oraz marży partnerów), ale po pewnym czasie firma zakłada wzrost w dziedzinie produkcji oprogramowania.

Zgodnie z umową, sieć ponad 20 partnerów handlowych Great Plains Software Polska zajmować się będzie sprzedażą i wdrażaniem systemu CRM oraz jego integracją z systemami produkowanymi przez Microsoft Business Solutions i sprzedawanymi w Polsce przez Great Plains i jej partnerów. Dzięki temu przedsiębiorstwa uzyskają kompleksowe, zintegrowane oprogramowanie klasy ERP/CRM. Partnerzy będą oferowali również pomoc techniczną dla użytkowników.

Jerzy Dryndos przyznaje, że na współpracę z Great Plains Polska zdecydowano się m.in. dlatego, iż oprogramowanie klasy ERP/CRM bazuje na tych samych technologiach Microsoft, co ułatwia integrację.

— Bardzo wysoko oceniamy tworzone przez Logotec Engineering technologie i aplikacje. Przekazując nam całość dystrybucji i wdrożeń systemu, CRM Logotec Engineering zdecydował, że od tego momentu dostępna będzie tylko jedna wersja aplikacji, bazująca na najnowszej technologii webowej. Jednocześnie obniżone zostały ceny i uproszczone warianty licencjonowania poszczególnych modułów funkcjonalnych systemu — mówi Ryszard Sadowski, prezes Great Plains Polska.

Logotec Engineering rozpoczął również budowę kanału partnerskiego w zakresie technologii mobilnych.

— Obecnie rozważamy możliwość sprzedaży za pośrednictwem wybranego partnera (lub partnerów) innego naszego produktu — tzw. generatora aplikacji mobilnych Mobile Connector — przyznaje Jerzy Dryndos.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ewa Bęczkowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Logotec nie chce być dystrybutorem