Czytasz dzięki

Lojalność klientów warto badać

29-31 sierpnia w Warszawie odbędzie się szkolenie „Pomiar lojalności klientów”. W programie m.in. omówienie marketingowych aspektów w procesie zdobywania klientów, zarządzanie relacjami z klientem oraz prezentacja sposobów budowy systemów pomiaru lojalności klientów. Spotkanie, zorganizowane przez Centrum Edukacji Gospodarczej, jest płatne.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.