L’Oreal miał dobry pierwszy kwartał

Francuski gigant kosmetyczny L’Oreal zanotował lepsze niż oczekiwano wyniki finansowe w pierwszym kwartale tego roku. Największy na świecie koncern kosmetyczny zwiększył sprzedaż do 3,72 mld EUR (15,8 mld zł) z 3,68 mld EUR (15,9 mld zł), jakie zanotował w analogicznym okresie ubiegłego roku. Ale są też złe wiadomości. Sprzedaż działu dermatologicznego spółki spadła jednak o 12,6 proc., a działu kosmetycznego prawie o 1 proc.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ