L’Oreal umacnia pozycję

Małgorzata Grzegorczyk
23-01-2004, 00:00

L’Oreal, francuski koncern kosmetyczny, zanotował w 2003 r. sprzedaż na poziomie 14 mld EUR (65,9 mld zł), czyli o 7,1 proc. więcej niż w 2002 r. Firmie udało się zwiększyć obroty na wielu rynkach, m.in. w Chinach (69,3 proc.), Europie Środkowej i Wschodniej (26,2 proc.) oraz Rosji (38,8 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Świat / L’Oreal umacnia pozycję