L’Oreal umacnia pozycję

L’Oreal, francuski koncern kosmetyczny, zanotował w 2003 r. sprzedaż na poziomie 14 mld EUR (65,9 mld zł), czyli o 7,1 proc. więcej niż w 2002 r. Firmie udało się zwiększyć obroty na wielu rynkach, m.in. w Chinach (69,3 proc.), Europie Środkowej i Wschodniej (26,2 proc.) oraz Rosji (38,8 proc.).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ