Przychody ze sprzedaży spadły o 35 proc. do 1,18 mld zł, strata operacyjna wyniosła 260 mln zł (wobec 64 mln zł zysku przed rokiem), a strata netto sięgnęła niemal 362 mln zł (wobec 23 mln zł zysku przed rokiem).

Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w I kwartale 2020/21 zmalały o 57 proc..
Wpływ na spadek sprzedaży porównywalnej miało zamknięcie sklepów stacjonarnych wszystkich marek Grupy LPP spowodowane decyzjami rządów poszczególnych państw.
"Mimo, że sukcesywne zamykanie sklepów miało miejsce w drugim miesiącu finansowego kwartału tj. od połowy marca, to już w pierwszym miesiącu tj. lutym zauważalne było spowolnienie popytu na zakup odzieży w sklepach stacjonarnych i osiągane LFL w wysokości -1 proc.. Jednakże największe spadki LFL Grupa zanotowała w kwietniu tj. spadek o 100 proc., co było wynikiem zamknięcia prawie wszystkich sklepów stacjonarnych grupy.
Przychody ze sprzedaży internetowej w I kwartale 2020/21 osiągnęły wysokość 384 mln zł tj. 120,5 proc. więcej niż przed rokiem. Około 53 proc. sprzedaży w kanale internetowym wygenerowane było przez sprzedaż w kraju.