LPP weryfikuje plany

MB
opublikowano: 17-11-2008, 00:00

Odzieżowy gigant jeszcze nie odczuł kryzysu na własnej skórze. Przygotowuje się jednak do niego i szuka oszczędności.

Odzieżowy gigant jeszcze nie odczuł kryzysu na własnej skórze. Przygotowuje się jednak do niego i szuka oszczędności.

Gdańska grupa odzieżowa LPP, która zarządza 346 sklepami takich marek, jak: Reserved, Cropp i Esotiq, ze względu na przewidywane osłabienie gospodarki ograniczyła plan rozwoju sieci .

— Na razie nie odczuwamy spowolnienia i jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży, ale chcemy być przygotowani do kryzysu — mówi Dariusz Pachla, wiceprezes LPP.

Dlatego LPP planuje powiększyć sieć w pierwszym półroczu 2009 o 13 tys. mkw., a nie — jak zakładano wcześniej — o 40 tys. mkw. Wyda na to około 30 mln zł. Zarząd zapowiedział także ograniczenie kosztów.

— Nie odbije się to na jakości naszych produktów — mówi Dariusz Pachla.

LPP dołożył do swojej oferty tańsze serie ubrań (m.in. golfy, swetry i T-shirty), które w cięższych czasach mają się dobrze sprzedawać.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu