Magicbox stawia na e-telewizory

Wojciech Twardziak
05-12-2001, 00:00

Firma Magicbox wchodzi na polski rynek z nowym produktem o nazwie webtelewizor. To odbiornik telewizyjny, który umożliwia korzystanie z Internetu.

— Magicbox w 2002 r. zamierza sprzedać na polskim rynku 60 tys. odbiorników tego typu, a w 2003 r. — 150 tys. Dystrybucja na terenie Polski odbywa się za pośrednictwem tylko jednej z sieci. Prowadzimy rozmowy na temat rozszerzenia sieci sklepów — mówi Anna Maleszyk, dyrektor projektu w Magicbox.

Firma działa w Polsce od maja. Webtelewizor jest wytwarzany przez turecką firmę Profilo Terla (posiadającą 10 proc. udziałów Magicbox) przy współpracy francuskiej firmy Net Gem.

Webtelewizory od dwóch lat są sprzedawane pod różnymi markami m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku rynki te pochłonęły 450 tys. sztuk odbiorników z dostępem do Internetu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wojciech Twardziak

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Magicbox stawia na e-telewizory