Marta Życińska awansowała w europejskim Mastercardzie

DI
opublikowano: 2018-05-29 12:49
zaktualizowano: 2018-05-29 12:50

Marta Życińska została dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkową i Wschodnią. Będzie nadzorowała 19 rynków.

Marta Życińska, szefowa marketingu w polskim oddziale Mastercarda, awansowała do europejskich struktur operatora płatności. Została dyrektorem marketingu i komunikacji na Europę Środkową i Wschodnią, będzie odpowiadała za strategię i działania na 19 rynkach.

Marta Życiński
Marta Życiński
Mastercard

Do Mastercarda dołączyła dwa lata temu, wcześniej była m.in. szefem marketingu i komunikacji w grupie PZU, budowała markę Idea dla Firm w PTK Centertel, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange.

Jej miejsce zajął Paweł Kotowski, który od 2016 r. był marketing managerem odpowiadającym za komunikację z klientami. Wcześniej przez 9 lat pracował w Red Bullu, w którym odpowiadał m.in. za komunikację produktów oraz sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych.