MBank, detaliczne ramię BRE Banku, pierwszy wirtualny bank w Polsce, uruchomił nowy, gruntownie zmodernizowany serwis WWW. Poprzednia, nieznacznie tylko zmodyfikowana od momentu uruchomienia w listopadzie 2000 r., szata witryny miała na celu prezentowanie podstawowych produktów dla klientów indywidualnych: lokaty a vista eMax i rachunku eKonto. Od tego czasu oferta mBanku poszerzyła się m.in. o lokaty terminowe, rachunek firmowy mBiznes Konto, kredyt odnawialny, eKartę, ubezpieczenia kart i rachunek dla młodzieży izzyKonto. Spowodowało to, że prezentacja oferty w ramach dotychczasowego serwisu stała się bardzo trudna, a struktura i nawigacja po serwisie skomplikowana. W tej sytuacji dla banku wirtualnego, który nie posiada fizycznych oddziałów, a strona WWW to podstawowe miejsce budowania relacji z klientami, modyfikacja dotychczasowego serwisu stała się koniecznością.
W nowej wersji witryny, na wszystkich podstronach przewidziano miejsce na elementy graficzne — bannery reklamujące ofertę mBanku. W ten sposób mBank zrezygnował z pierwotnej strategii unikania autoreklamy wewnątrz własnego serwisu. Zmiany objęły także zaplecze strony. Za kulisami serwis jest obsługiwany przez całkowicie nowy system redakcyjny, pozwalający na aktualizacje on-line znacznie większej liczby elementów niż dotychczas. Należą do nich m.in.: komunikaty i wiadomości, oprocentowanie i inne dane liczbowe, pytanie tygodnia oraz działy: Promocje i Ważne pytania i odpowiedzi.