Mediacap nabierze wagi

opublikowano: 28-03-2014, 00:00

Spółka wreszcie zarabia miliony i chce dalej konsolidować rynek reklamy, konkurując z globalnymi holdingami.

Mediacap, zarządzany przez Jacka Olechowskiego, zamknął ubiegły rok rekordowymi wynikami. Przychody wyniosły niemal 35 mln zł, a zysk netto 2,2 mln zł. Z niemal stuprocentową pewnością można stwierdzić, że obecny rok znów będzie najlepszy w historii spółki. A to dlatego, że w holdingu skupiła od niedawna badawczą Grupę IQS i agencję interaktywną The Digitals. Do tego Jacek Olechowski nie traci animuszu i znów aktywnie rozgląda się po rynku.

— Nasza strategia na dwa lata zakłada aktywną rolę w dalszej konsolidacji rynku reklamy. Z naszych obserwacji wynika, że obecnie jesteśmy jedynym lokalnym podmiotem w branży prowadzącym przejęcia. Chcemy być konsolidatorem rynku, alternatywą dla holdingów reklamowych. Dysponujemy zasobami technicznymi i finansowymi niezbędnymi do przeprowadzania takich transakcji — twierdzi Jacek Olechowski.

Ostatnio inwestorzy doceniają spółkę. Od czasu jesiennych akwizycji kapitalizacja wzrosła dwukrotnie. Teraz spółka chce dalej nabierać wagi, planując przejście na główny parkiet giełdy być może jeszcze w tym roku.

— Na przejęcia patrzymy dwutorowo. Z jednej strony szukamy nowych obszarów IT/Data, w których moglibyśmy skokowo zwiększyć obecność, z drugiej zaś chcemy powiększać nasze przychody w obecnych segmentach działalności — mówi Edyta Gurazdowska, członek zarządu Mediacapu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Polecane